ინდოეთი ამჟამად არ გეგმავს შეზღუდვების დაწესებას იმის თაობაზე, თუ რამდენ დროს ატარებენ ინდივიდები, მათ შორის ახალგაზრდები, ონლაინ თამაშების თამაშში, მეზობელი ერის ჩინეთისგან განსხვავებულ მიდგომაზე, რომელმაც შეძრა ადგილობრივი სათამაშო ბაზარი გასულ წელს მკაცრი ახალი ზომების აღსრულების შემდეგ.

რაჯიევ ჩანდრასეხარმა, ინდოეთის სახელმწიფო მინისტრმა ელექტრონიკისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების საკითხებში, ქვეყნის პარლამენტის ქვედა პალატას წერილობით პასუხში განუცხადა, რომ მსგავსი წინადადება ამჟამად არ განიხილება ინდოეთის მთავრობაში.

ნიუ დელიმ იცის ონლაინ თამაშების შესაძლო რისკები და გამოწვევები, მათ შორის დამოკიდებულება, ძალადობა და ფინანსური ზარალი, თქვა ჩანდრასეხარმა, მაგრამ ამტკიცებს, რომ ქვეყნის IT წესები უკვე აკისრებს შუამავლებს ვალდებულებას, შეასრულონ სათანადო გულმოდგინება, როგორიცაა იმის უზრუნველყოფა, რომ ისინი არ არიან „მასპინძლები. ბავშვისთვის საზიანო ნებისმიერი ინფორმაციის ჩვენება, გამოქვეყნება, გადაცემა ან გაზიარება“.

მსოფლიოს ბევრმა ქვეყანამ აღასრულა ან განიხილავს ზომებს იმის გასაკონტროლებლად, თუ რამდენი დრო შეუძლიათ ბავშვებს გაატარონ ვიდეო თამაშებზე და აიძულონ თამაშის დეველოპერები შეაჩერონ მცდელობები მათთვის აპს-შიდა თამაშის ელემენტების გაყიდვისთვის.

გასულ წელს ჩინეთმა შემოიღო ახალი რეგულაცია, რომელიც კრძალავს ბავშვებს სასკოლო კვირის განმავლობაში ვიდეო თამაშების თამაშიდან.

ათეულნახევარზე მეტ ქვეყანაში მომხმარებელთა ასოციაციების თანადაფინანსებული ქაღალდის (PDF) მიერ, მათ შორის საფრანგეთში, გერმანიაში, იტალიასა და ესპანეთში, წელს აღმოჩნდა, რომ თამაშების დეველოპერები მიზნად ისახავდნენ დაუცველ აუდიტორიას, აჩვენებდნენ მათ თვალისმომჭრელ რეკლამებსა და სხვა მცდარ ინფორმაციას, რათა გაეყიდათ ისინი. თამაშის ნივთები, ან ძარცვის ყუთები.

ინდოეთმა აკრძალა PUBG Mobile 2020 წელს, ხოლო მისი განახლებული ავატარი Battlegrounds Mobile India წელს ეროვნული უსაფრთხოების შეშფოთების გამო. აკრძალვები უფრო ფართო მოქმედების ნაწილი იყო 200-ზე მეტ აპლიკაციაზე, რომლებსაც აქვთ პირდაპირი ან არაპირდაპირი კავშირები ჩინეთთან.